DIY: Mini schilderijtjes

woensdag 18 maart 2015



Een tijdje geleden kwam ik bij de Xenos een setje van 2 mini canvasdoeken tegen op een te schattig ezeltje. Alhoewel ik niet echt een idee had wat ik er mee wilde doen, nam ik ze mee toch mee naar huis. Ze waren gewoon zo lief dat ik ze niet kon laten liggen.

Het idee wat ermee moest gebeuren, vormde zich vanzelf toen ik een goede vriendin op bezoek had. Opeens bedacht ik me dat het leuk zou zijn om zo'n doek(je) voor elkaar te schilderen en zij was gelukkig ook direct enthousiast. Na een klein uurtje waren we beiden tevreden met het resultaat.


Het is natuurlijk maar een klein project, dus je hoeft er niet veel tijd voor uit te trekken om hier iets heel leuks van te kunnen maken en het is een gezellige activiteit om samen te ondernemen. En als je even uit je creatieve flow bent, kun je gewoon een pauze inlassen en een lekker stuk taart nemen. Dit kan overigens ook voor of na het schilderen, want taart is altijd een goed idee!

Ik ben erg blij met het eindresultaat en het schilderij wat voor me is gemaakt. Ik ben gek op tulpen! En het schilderijtje staat super leuk op mijn bureau. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om beide schilderijtjes zelf te schilderen en neer te zetten zodat je twee van deze leukerds hebt.



Mocht je dit nou ook graag willen doen: De mini canvasdoeken met ezeltjes kosten € 1,99 en zitten per 2 verpakt. Daarnaast heb je natuurlijk acrylverf nodig in de kleurtjes die jij wilt gebruiken, en dan kun je aan de slag!

Vinden jullie het net zo leuk om creatief bezig te zijn?


Liefs,
Carolien

2 opmerkingen :

  1. Aaaah wat ontzettend schattig! Jullie hebben er allebei een mooi schilderijtje van gemaakt, ik doe het jullie niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En OF dit een goed idee was! Superleuk om het zo terug te lezen in je blog! Ik kijk uit naar je volgende blog; hopelijk met een update van je schilderij? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Follow
Made With Love By The Dutch Lady Designs