Welkom op A little lovelieness

maandag 16 maart 2015




Na een hoop getwijfel of ik het wel of niet moest doen, heb ik het dan toch eindelijk gedaan! Vanaf vandaag heb ik mijn eigen blog. JOEPIE! Naast heel leuk, vind ik het stiekem ook best wel spannend. Waarom? Nou, omdat er al zoveel blogs zijn. Echt megaaa veel, triljoenen misschien wel, ik heb ze dan ook maar niet geteld. Beauty, fashion, DIY, food, health, overal wordt al uitvoerig over geschreven. Dus wat valt er dan nog voor nieuws toe te voegen?

Een eerlijk antwoord? Geen idee (haha)! Zelf ben ik gek op het lezen van andere blogs. Om de dag mee te beginnen, tijdens de lunch, of soms schaamteloos tijdens college (ja ik weet het, foei!). En steeds als naar die andere blogs kijk denk ik; dat wil ik ook! 

Daarom heb ik deze stap toch maar gewoon gezet, en ga ik jullie vanaf nu regelmatig bestoken met blogjes over van alles en nog wat. Niet over één specifiek onderwerp, maar een mengelmoes van de bovenstaande categorieën en gewoon over de dingen die me bezig houden.

De site is nog onder constructie en zal in de komende dagen worden geüpdatet maar kijk gerust alvast even rond. Heb je tips, opmerkingen of commentaar dan hoor ik het graag.

Enjoy!

Liefs, Carolien

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Follow
Made With Love By The Dutch Lady Designs